artykuł nr 1

Ogłoszenie o potrzebie dokonania wyznaczenia lekarzy weterynarii do wykonywania czynności urzędowych i osób do wykonywania czynności pomocniczych na terenie powiatu nowomiejskiego na 2022 r.

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nowym Mieście Lubawskim w związku z art. 16 ust.1 pkt 1-2 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2021 poz.306) ogłasza nabór kandydatów niebędących pracownikami Inspekcji oraz pracowników IW do wykonywania czynności urzędowych w ramach umowy zlecenia

Rodzaj, zakres i miejsce wykonywania czynności:

  1. szczepienia ochronne lub badania rozpoznawcze na terenie powiatu nowomiejskiego,
  2. badanie zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawiania świadectw zdrowia na terenie powiatu nowomiejskiego,
  3. pobieranie próbek do badań w:
    a) gospodarstwach na terenie powiatu nowomiejskiego,

  4. prowadzenie kontroli urzędowych w ramach zwalczania chorób zakaźnych zwierząt na terenie powiatu nowomiejskiego,

Termin (okres) realizacji zadań:
Zadania będą realizowane do 31.12.2022 r.

Sposób i termin składania zgłoszeń przez lekarzy weterynarii i osób do wykonywania czynności pomocniczych, chętnych do wyznaczenia:
Osoby zainteresowane wyznaczeniem do wykonywania czynności urzędowych  w zakresie wymienionym w art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej, zobowiązane są do przedłożenia zgłoszenia wstępnej gotowości do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej w terminie do 28 lutego 2022 r.

  1. osobiście w Sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
    w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Jagiellońska, nr 24h w godz. 7:15 – 14:30
    z zachowaniem zasad higienicznych i wysokich standardów sanitarnych

  2.  

    drogą mailową na adres:  piw@nowemiastolub.piw.gov.pl
  3.  

    poprzez platformę ePUAP, adres skrytki:  PIWNoweMiastoLub
  4. listownie na adres:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Jagiellońska, nr 24h,  13-300 Nowe Miasto Lubawskie

 

 

Liczy się data wpływu do Urzędu.

Termin zapoznania się ze zgłoszeniami
Rozpatrywanie zgłoszeń odbędzie się komisyjnie 04.03.2022 r.

Komisja po rozpatrzeniu i ocenie wniosków sporządzi protokół zawierający listę proponowanych kandydatów do wyznaczenia spełniających wymogi określone przepisami prawa.
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nowym Mieście Lubawskim wybiera z listy przedstawionej przez Komisję kandydatów do wyznaczenia oraz zawiadamia lekarzy weterynarii oraz inne osoby nie będące pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wyznaczenia ich do czynności urzędowych.

Wnioski niepodpisane oraz niekompletne pozostaną bez rozpatrzenia.

Dodatkowe informacje
Wyznaczenie następuje z urzędu na podstawie decyzji administracyjnej po przeprowadzeniu przez Powiatowego Lekarza Weterynarii postępowania.
Zgłoszenie osób ubiegających się o wyznaczenie nie jest równoznaczne z wszczęciem postępowania administracyjnego, które to postepowanie będzie się toczyło z urzędu tylko i wyłącznie względem osób, których zgłoszenie zostało pozytywnie zweryfikowane i zakwalifikowane do wyznaczenia.

 

 

Dokumenty do pobrania poniżej.